                  
今日一起身*傅蘊盈返左黎-食食下飯同佢嘈交*
吾食沖涼換3過左青蛙到,,12點幾同丸出左旺角先..
出到去*丸買左5枝豆豆樂*一枝佢-一枝我-一枝丸俾全哥*
跟著拎左一枝俾麥SIR...拎著枝雪條上左3樓,,哈哈*
跟著強哥話[食雪條咁開心]*跟著蛙-妹妹KI-珊-維-蚊出晒黎之後*
無幾耐..走黎爆咪-000-"跟著落左樓下*去左銀高""
哈哈蛙同丸兩個打籃球*笑死=
6點幾先上返3樓-之後有人報假案*有龜上黎\\
7點半爆場-KERORO軍曹帶拎四個小隊員加咪維維*落樓-
點知被數個差人叔叔拉回警處*-WWW-"柒相-無撚奈*
之後等媽咪接-返到青衣同佢食早餐*終於同佢講左孔明入左去D野喇!!!
                  
 
|