SWEET *
我終於還是說了一句我愛你`` 還記得那個微涼夜裡天空正飄著小雨 心跳的聲音 像舞動奇蹟 我知道我對你來說也許太年輕 我想我猜我問我終於了解" 原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味 只想愛你 當我和你走在一起就已經決定 不看不聽不問也不會放棄* 是你讓我了解自己 可以為愛那麼堅定 只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你 我知道我偶爾有一點任性 不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避 Sorry-我還是不會放棄愛你 等你*
今日好吾開心*自從21號老公上count之後都無人搵到佢= 呢幾日都系咁打電話搵佢-都搵吾到* 直到今日我打去佢屋企*佢阿哥同我講佢入左去-完全吾知可以有咩反應* 佢阿哥話佢好想見我-問我想吾想見佢*之後就CUT左.. 淨系想知佢幾時出返黎???你入去之前-你話要我紋你個名* 我會系你出黎之前紋[TAK]*
今朝一早蛙打黎叫我去睇珊珊上count" 之後起身換完3過蛙仔到先,,,之仔10點8出門口- 無事,,跟著同蛙珊去左唱K*唱完行左陣街* 跟著就返HOME拎3俾妹妹KI-系佢到坐左陣就返屋企LU`` 3個人1間大房* 3個都變左樣* 傻仔蛙* ME*