今日上堂個時,
個fd買左d消化餅比我,問我食唔食'!
拎左一塊食,
點知,,,,
系個口到唔上唔落....
差d噎死...
番到屋企.....
打開hotmail睇見到一封信,
封信話,
系台北到有個媽媽
佢個女因為撞到車
但唔夠錢比佢佢睇醫生之類啦'!
個媽媽就同一舍慈善ge團體協議,
將一封信轉send比其他人
個慈善團體就會捐出5蚊比個媽媽
一封信就5蚊
跟住我一次過send左4十幾封信出去
做天善事喔'!-w-
好開心喔'!...嘻
|
暱稱: 笨蛋'!-bAby'-W- |
| cALENDER` | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||
| mY fDS` | ||||||
|
| ||||||
|