好耐都冇打日記嚕'!
打下先
近排多野發生呀'!....
又時好黑仔..
又時好開心....
又時好悶....
又時喊...
又時笑....{還笑得很喪咧',跟青山沒有分別的'}
雖然日子唔太長,但都已經都過左禁多野..
今日雞屎同我呀魚狂講兆榮壞話'!...
睇黎兆榮今日肯定打好多噴嚏'!-w-
今日玩黃志康個時'!...
唔小心撞到下巴'!...
禁咪將計就計屈落黃志康到'!...
喊左出黎..'...
不過之後都野....
如果話有,就真系有.
依家下巴好腫'!..-0-'||||
聖誕假有得去加拿大玩呀'..
好耶'!...-w-'
有得玩雪呀'
禁大個女都未見過雪
唔知點ge呢?
嘻嘻'-w-
-----------報告完畢--------------







