暱稱: 笨蛋'!-bAby'-W-性別: 女國家: 香港
小說..
e家本小姐要閉關,
寫小說~
why?
我會寫小說~
因為悶囉~
我一定要叻過士多啤梨姐架~
我連人物介紹都寫埋~
第一篇都寫好~
寫緊第二篇~
呵~
寫好睇下得唔得悶~
打上黎~
e d講住先~
可能三分鐘熱度~
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 49 | »