今日要番學呀..
其實都唔想番架....
我個課程表日日都係六堂ge!!~
上完四堂課之後最係lunch time~
平時到1點45分就打鐘,開始上堂.
因為今日要去立法會,所以Miss就叫我地1點30分前返番課室.(等佢喎~= =")
因為本小姐食野好慢ge原因,so就是但買左D野食~(仲係好肚餓~)
食緊個時~.....
無啦啦見到<佘錦星>喎~佢仲要吹埋口哨~
見到佢個7頭~仲食得落ge.(食得落我比佢!00萬)~(講笑~)
上個星期五先比我見到佢~= ="(今個月D運真係差)
跟住咪走囉~唔通坐低係到咩,我會噁架見到佢個7頭,以免影響市容....
我同D fds走左....
跟住佢咪大搤~~("喂!!!~咪走呀~!)
佢愈叫我地愈走~呵~(笑...)
攪到人地唔好意思...
do..do..do,E d野唔好講啦..
到左立法會之後,
就聽個新界西議員係到講D關於立法會 GE工作之類禁啦~...
好好笑ge係..係..
我聽到個議員爆粗,但唔係好覺眼.有D人都聽到架...
佢係禁講ge: "唔知係咩啦,咩天馬欖..咩”撚”野啦”
佢講左之後我我咪係到笑囉.
跟住佢旁1個條友啤住我,禁我咪忍住唔笑囉.(表情好攪笑)>∼*
番到黎途中,D人訓晒覺覺豬∼
我地係到影佢地相∼(流口水∼)=∼+”
呵∼好笑>∼<
|