baby的日記板板=]` 寫日記 會員資料 QOOZA 論壇 登入 登出
 

暱稱: 笨蛋'!-bAby'-W-
性別: 女
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

立法會.......

 
2006 年 10 月 9 日  星期一

今日要番學呀..

其實都唔想番架....

我個課程表日日都係六堂ge!!~

上完四堂課之後最係lunch time~

平時到1點45分就打鐘,開始上堂.

因為今日要去立法會,所以Miss就叫我地1點30分前返番課室.(等佢喎~= =")

因為本小姐食野好慢ge原因,so就是但買左D野食~(仲係好肚餓~)

食緊個時~.....

無啦啦見到<佘錦星>喎~佢仲要吹埋口哨~

見到佢個7頭~仲食得落ge.(食得落我比佢!00萬)~(講笑~)

上個星期五先比我見到佢~=  ="(今個月D運真係差)

跟住咪走囉~唔通坐低係到咩,我會噁架見到佢個7頭,以免影響市容....

我同D  fds走左....

跟住佢咪大搤~~("喂!!!~咪走呀~!)

佢愈叫我地愈走~呵~(笑...)

攪到人地唔好意思...

do..do..do,E d野唔好講啦..

到左立法會之後,

就聽個新界西議員係到講D關於立法會 GE工作之類禁啦~...

好好笑ge係..係..

我聽到個議員爆粗,但唔係好覺眼.有D人都聽到架...

佢係禁講ge:  "唔知係咩啦,咩天馬欖..咩”撚”野啦”

佢講左之後我我咪係到笑囉.

跟住佢旁1個條友啤住我,禁我咪忍住唔笑囉.(表情好攪笑)>∼*

番到黎途中,D人訓晒覺覺豬∼

我地係到影佢地相∼(流口水∼)=∼+”

呵∼好笑>∼<

 

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »