baby的日記板板=]` 寫日記 會員資料 QOOZA 論壇 登入 登出
 

暱稱: 笨蛋'!-bAby'-W-
性別: 女
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

feel..

 
2006 年 10 月 12 日  星期四

講到feel就覺得好好笑啦..總之就..

我d  fd講野好好笑啦~

例如:

      我就同士多啤梨姐(關麗婷)行緊街啦~

      無端端就會彈出一舊野:"我feel到xxx"

      其實係想講"我見到xxx"

      唔知佢地城日都禁樣講喎!~(笑)..

     無奈之下:次次都要我提醒佢~嘻~

    不過佢e家都好講以上個類ge野啦..

    都係我教子有方啦/..呵~

    旁:(自大)  我:(汗....)

    前幾 日我同"士多啤梨姐"

    放學答車啦~

    我講錯野~= ="

     佢變態架~

    係禁打我個pet pet~(我:正一變態~)呵~(講笑)

    我地班ge一位同學(女),係旁邊望住.

    註:我地學校D人城日麵係禁玩架,打人PET  PET

    跟住佢就話:"我FEEL到你打"佢=我"個PET  PET.

    = ="

    士多啤梨姐經過本小的教導之後..

     講左一舊野"係打唔,係FEEL"

     = ="

     唔知WHY?D人禁鍾意城日講"我FEEL...."之類啦..(笑....)        

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | »