| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 1 月 29 日 星期一 d..... d |
|
我下一次exam...一定要係全級20之內!~
如果我做5到ga話....
我就讀e班!!!
我行定!!!!
===========================
今日...粗眶眼鏡~***
有人話令...有人話型...有人話怪...都有人話樣衰~~~
唉...我就話我不嬲都樣衰嫁la...
但係怪就一dd la~~~
過幾日...可能睇順左..就會無咁怪&樣衰嫁la...
睇過幅相d人...要留番個留言俾我嫁!!!
thx!
============================
一直以來...我知有人說你喜歡我...
講真...不知在幾時...我想我也默默戀上了你...
只古以來..我也想..戀愛這種問題..
是男仔為主動的...
但現在..我明白戀愛是要自己珍取的..
無論'我愛你'這句話,
是多難的說..我也要努力去令自己說出來~
但..我無法令自己想像到後果,
如果又要再令自己傷心...我寧可不說了,
天呀!
教教我...["戀愛"到底是怎麼一會事??]
是否要我自己說給自己知:
"我不愛你..不..不..."
戀愛就是這樣了嗎??
i neeD youR cm=]
Timed: 2007-01-29 07:36 PM d |
|
等你地ge cmd: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|
| 2007 年 1 月 28 日 星期日 d2007-01-28 d |
|
今日呀媽去左我學校...家長日呀~***
shit...
我呀媽無問到佢我第幾...
唉...明日我要去問番....
好好笑...
16&17的家長竟然識得我...
.....
16:你係who ga 家長??
我媽:謝x茵....
16:英文...係??
我媽:yammy...
16:oh...yammy..
17:我個女有提過!!!
16:佢地一齊去michelle 家 + ma~
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
我呀媽講完之後...
我...o左咀!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
下次我5可以有一科5合格~~~
我誠詻!!!
加油~~~!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
i neeD youR cm=]
Timed: 2007-01-28 11:22 AM d |
|
等你地ge cmd: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 27 日 星期六 d2007-01-27 d |
|
pk了...
sick~~~~fever!!!
唉...
不過我買左個cheese cake食~~kaka=]]]xdd
5想打....
========================
祝janic喺十大中文金曲拎.......
========================
轉板相...
========================
i neeD youR cm=]
Timed: 2007-01-27 04:36 PM d |
|
等你地ge cmd: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 25 | »
|