°\/||像個{啞巴`}. .無能為力講 -多愛他,♥
 
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天
 

2006-06-23

今日最後1日考試  考西史 唔識 又唔合格- -
之後普通話聆聽 都係唔識 放左學之後返家換衫!
12點幾又出去  去到YLC呀囡&呀英已經到左!! 
之後等埋tina 去食車仔麵  正 
then求左英英好耐佢先肯比我地去佢家  好熱  d路又長.有好多名
e.g::長江..黃河..長江3狹..絲綢之路..萬里長城..珠江 .....  哈哈
之後終於到呀英家 佢家真係超正 都幾大  最正係有樓梯 
如果我第日離家出走就1定去呀英家  哈哈!  
等睇師奶強人. 玩左陣電腦  到左2:15pm
我即刻[努力向前衝].衝落去睇    哈哈  4個齊齊睇
到差唔多做完先有小森- -   睇完去千色 
之後去左影貼紙相!  影左2次  超失敗 - -   影得好樣衰  之後走人!! 
返到家好無奈  又話我遲返.冇信用 
如果唔係幫你去買野 我駛乜遲果5分鍾呀- -


刊登時間︰2006-06-23 08:42 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



     





             






訪客留言 (返回 sweetyo 的日誌)


FOREVERWINKI 於 2006-07-11 06:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-04-03 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



亮 於 2006-06-24 07:32 AM 發表:
離家出走並唔係一件好事喎!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講下笑姐= =
Posted at 2006-06-24 04:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



囡囡*]] 於 2006-06-23 09:26 PM 發表:
yo媽>w<* 我來了!!^v^ 我地今日影得係好失敗..]]>x< 不過都好好玩ar>w< 去英英表姨家家~-v- 我都好中意佢的家家呢^^ 我同你一樣, 如果離家出走*,,, 第一時間去佢家家>w< 留言ar!!!>x< 88^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次要成功, 哈哈
Posted at 2006-06-23 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





sweetyo
暱稱: Yoyo
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-29
2008-04-03
2008-04-02
2006-06-23
2006-06-21
文章分類
全部 (27)
生活點滴 (15)
勤之點滴 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
hackenstation
hacken官網
克勤Hacken' s Blogg...
克勤同盟會
勤策勤力