| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 真的要放下來了 |
分類: 未分類 |
其實我一開始 ( F.1 時)都不明白
為何每個人也是這樣認定你是個難相處的人
原全因為你的性格、你的態度etc.
今日你拒絕聽我給你的電話,便致電到你家,
你卻一聽就說:「你煩唔煩D呀!?」
我當時覺得自己好無辜、好想一下子就對你大駡
但其實沒有這樣的必要
我只是幫人傳話給你而已,
你卻一開口就駡我煩,你可有想過我的感受....
我真的被你傷透了心,
你告訴我
不要將所有事放在心中,要告訴你,
但是我告訴了你,你都不會理
所以,我怎不會被你傷害
就算是睡火山,始終也有一天會爆發
積壓在心中三年的委屈、三年的不滿,
始終有一日會滿,始終都會瀉
所以,我決定放棄,要把你放下
做人就要懂得「拎得起,放得低」
我們之間的感情已經淡得無可再淡了
有如一杯水.......
真的是時候把你放下
及放下對你的所有希望和執著
我真的被你傷害得遍體麟傷了....
我的心此刻正淌着血.....
|
|
|
同豬同氣... 於 2010-04-02 07:07 PM 發表:
咁, 你唔會喜歡女仔嘩~~~~
|
網主回覆
癡線!
我才不是lesbian呀!
我當作文....
好多作家都係半真半假架啦!
我真的不是同性戀的...........  Posted at 2010-04-02 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
同豬同氣... 於 2010-03-25 12:04 AM 發表:
嘩....我都係咁啱路過咋...你長大了好好好好好好多... 成日講埋D咁情的野,你而家拍緊拖呀?學生妹!你而家中幾呀? 幾時同你吃吓lunch呀...搵到時間便到我facebook留言吧!
好開心你仲用個英文名啊!
|
網主回覆
我今朝見到你& Long,只不過趕時間(雖然唔係真係好趕),冇叫你。
我想講我並唔係拍拖呀!我always俾人誤會...
友情都係感情wor...
只不過我係睇得書多.....打打下就會不知不覺就會參考左書入面的句子..@@
我移加咪F.3囉,咁都唔記得=='''
我都唔知你幾時得閑/唔得閑....
我已經習慣用呢個名Lu~ Posted at 2010-03-25 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
phoenix;* 於 2010-03-19 09:46 PM 發表:
be happy. ;)
|
網主回覆
我嘗試去唔諗佢
咁樣會好過D
多謝關心 Posted at 2010-03-21 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|