今日係我最黑仔既一日-.-
我今日好早就比人叫左起身拉...
依d都唔叫黑仔-33333-
我要同我牙媽去陳朱拎校服\3/
我牙媽唔見左個銀飽-.-
番到去...''
我妹打去同我老豆講=[
佢就早左番嚟/3\
我牙依又嚟..
罵我地..
話我地\./
[ 你地一定係出左去唔正經拉..你連打雷都驚...
唔怪得你牙媽咁唔信你..//心諗"(驚米驚lor-w-食屎-w-咁就話我牙媽唔信]]唔通要你話信先叫信?!))你牙媽唔見左個銀飽,,
你地都有責任...''仲有你唔畫畫係你既損失-.-
你牙妹讀書叻先至唔學姐..你唔學你就冇前濤拉~心諗"(有冇都唔關佢事拉..係米咁講仙\3/)
你點都拎張正書拉!!!...見你牙巴做野咁边,仙比$$你畫//..心諗"(我仙唔希罕\./)
人地各晶晶都係咁努力先至咁叻-.-心諗"(都on9既,,,人地運動員ma~*) ]
9唔搭8架佢講野-w-好憎佢. .係唔係都話你..你話唔係佢又話係\3/姐係唔比機會你比意見同埋解釋. .頂佢\w/
我明明係冇錯,,
錯既係我妹耶-.-
佢去都唔去..
頭痛又話人地冇禮貌=﹏=
琴晚3點訓-333-8點起身...-0-宜家好想訓又唔係好想訓咁-/\-
唔打咁多拉~88-v-./
|