|
|
2008 年 8 月 26 日 星期二  |
| 2008.8.26 |
分類: 未分類 |
我有成7日冇打我既令bloG拉-333-
哈哈哈-]]
我今日8點9就就起左身同我媽去左買送-v-
眼都未開就比佢叫左起身...../..
我到左12點幾出左去同so海出街,,[旺中..]
好開心=]*
6點走左人-w-真係好想留耐d-3-
如果唔係我牙依\3/我就留到7點幾8點都得-0-
嬲\../
我牙依又帶佢地果兩個仔嚟拉~
好q煩-33-''
[琴日有咩做]
1.我琴日拎左眼鏡/\/\
[聽日有咩做]
我聽日要去賣琪-.-想死+.+
又要做d咁既野-.-8點30=0=
想死想死咁-c-
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 131 | »
|