琴日本來唔洗好早起身加ma~
又比我媽子嘈醒左,,,[果陣係6點05分]
到左8點15分,,,''
同左So凱,,SotinG,,譚靜去食大快活/\/\*
到左就嚟9黠30分就番左學校-v-''
好勁哎我,,好耐冇遲過到+v+'
番到學校,,
聽左波雷講陣野就上去電腦室做專題>w<
哈哈,,我都叫勁=]
一個人做都可以咁好,,真係唔話得=.=yeah<33
我地食午餐拉,,
去左大快活//''
仲以為有青bb飲,,握人.........\333/
食完就同So凱,,SotinG,,譚靜,,,,,,,,仲有佢[SotinG]表姐番去拉~
到左我最唔想既係口頭報告拉,,
但我都敢講野,,我今日真係好勁,,
我講野仲多過so凱,,哈哈哈哈哈=D
會報好,,有得玩!!!!!!
古歌仔,,,我古岩左一首炸/333\
放左學番左喺學校整壁報,,,
有我,,SO凱仲有SotinG,,姚家榮aND羅頌銘,,,,
但玩得好開心....
玩多過整''''''
哈哈=]
最憎我既羅頌銘居然小左串我=﹏=開心=]]
我同SO凱等車,,比佢上到車-0-
我就走左去答火車..
唔係就會比人小...
係咁多拉..比個CM支持下拉,,THX~~
|