我好憎落雨~居然比我見到黃色暴雨~~~~\3/
我都好耐冇bloG Lu-0-
等我日日都打保番數先=]*
聽日要番學,,
好開心TIM=)
好過留喺屋企咁悶~~~
好野~@@
星期3至到星期5,,
可以遲D起身拉~9點30仙至遲,,唔洗怕遲LU-3-
我今日朝早見到有隻狗喺我對面屋個屋頂-..-
過左陣,,,過大雨/33\
佢果個位仲係要好易整死佢,,
好彩有人報警<3
原來佢主人冇睇實佢,,佢係住5樓,,但佢係喺3樓屋琪-...-
果陣仲要落好大雨-...-好可憐/33\
哈哈<3我要CM哎=]*我會還比你地=]哈哈^^
|