都有10日冇打bloG拉~~ 大家有冇掛住我呢../\/\
我今日係開學既宜家既第一個遲到-.-
到左上到去,,正係諗住放學...3... 堂一堂一堂咁過左-]]
但到左週會,, 我訓左... 差d掂到吳煒棠-0-
放左學之前,, 同So海仲有SoTinG去左食麥當當,,, 好味哎... 過左陣,, SoTinG佢要走,,/33\
So海佢要打波-333-'' 我就等佢=/\/\-
哈哈..成6點幾仙走人-.- 88拉..__________..