我今日7點起身zzz
牙妹番學,,,
牙巴番工,,,
牙媽睇依生,,,
正係得番我一個人仔喺到~>w<
如何有fd嚟係好開心{咁早..正係得我呾傻姐=.=}
但得一個人///..
悶得咩咁
只係可以玩電腦...-.-
到左12點30
我其中一個妹番左嚟
我同左佢用去食麥記
兩個人食左68.5蚊..-口-
到左2點3就番到去
就買左yes^^*
2點30就番到去拉!!!@@
88_(._.)/