今日7點9同左我媽子去左依院{屯門}...
等左5個鐘,,
仙肯叫我媽子個名\3/
等左咁耐]]]]..
入到去就講果小小野
有冇搞錯哎>w<
過左陣去左搭的士,,
佢係一架車好多個唔色既人//=.=''
佢一個人做好多生意..]]
由屯門去到上水...正係15蚊..^^
哈哈哈哈=]]*喺的士果30分鐘,,,訓左-.-zzz
到左12點2去左陳震夏(我中學/\/\)
交飯錢同交書單...............~
好累=.=
到左3點就4點,,,
出左去同牙魚行街...
吹泡泡//\\3//\\
仲玩水tim-v-哇哈哈/\w/\
5點就搭3..''
我就番到去拉//""""""""""
88~~~~(._<)/
今日去玩既相~~~~~~~~*
好似小道..

吹泡泡

|