今日我訓到8點幾....
過左陣同我牙巴去左行百佳...=]]
買左好多野食哎^^
到左1點幾出去比d野比珍寶珠[比左我最寶貴既電話佢..><..]
我仲要喺d唔色合既時候出去//''=.=
就係最大雨既時候拉-.-
根住就冇野做拉....""
88(><)/