放假既日子真係好悶哎~-.-
好期待9月1 日==
我今日好早就起左身拉~
我好同我媽去左陳朱..
我同我牙巴喺屋企'']]
到左11點去左買面食..//
到左4點去左畫畫=]]*
到左5點番屋企,,
打bloG>w<
88(=|w|=)/