今日番左學校幫手=]]*
但miss話冇野要我地做..""
所以我地就去左電腦室玩電話...
一直玩一直玩,,
玩到5點走人..{我地係玩到12點架,,果d時間..我地偷偷入去><}
到左6點,,,
我同牙魚仲有馬蹄去左街市//..
玩到幾開心,,
我地玩打人=]]
整到馬蹄哭=[[
到左7點番到去~~~~~~
跟住同媽子去左大家樂食野~好好味哎>3333<
番到屋企就打bloG拉!!!!!!//
88(._.)/