我果兩個妹入左陳朱-.-
但我就入左陳震夏..
我今日又係好早咁去左揾王真,,
根住揾牙魚..{早左落嚟}
我地就三條友仔一齊番學拉>w<
我地上到禮堂就要咩歌唱比賽-.-
有d好好聽..
有d唔知想點-﹏-
...
到左放學自己行街..
1點4番到去拉~=]]&
88(._.)/