|
|
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
| 2008.7.18 |
分類: 未分類 |
我媽子出左院拉~~~
開心死我拉/\/\
我今日又好似琴日咁""..
我牙巴又放左個電話喺我格嚟\3/
好累哎~~嘈醒左{6點20分><}
佢地(妹)走左之後.,,,
我就好悶拉-3-
米一直咁玩電腦lo-v-
玩到12點果陣...
我牙巴打比我叫我同佢出去接媽子出嚟>v<
我就好怏咁出左去..//''
我地搭的士番屋企...{博愛..元朗的""}.
成100幾蚊...哇>0<
今日幫牙媽做左好多家務,,
佢好開心../\/\
好多人都話我乖~~..
冇野打拉~~~~~~~~
比個cm我吧]]''
好衰要cm哎宜家..''
88(=﹏=)/
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 131 | »
|