|
|
2008 年 7 月 20 日 星期日  |
| 2008.7.20 |
分類: 未分類 |
今日訓耐左(10點30分),,
但周身痛>3<
過左陣,,
我牙巴整野比我地食=p
好快就有得食..開心=]
好味>0<
根住又係一直做家務~~~@@
做到就累死拉~=x=
到左5點我牙依嚟左,,
一直喺到罵人..\3/
唔比人睇電視=v=
好撚死黑人憎\0/
根住我又要死入去學煮野食-3-
果陣二經唔係好行得郁拉'''[係真既~]
睇完掌門人就訓luZzz
88(._.)/
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 131 | »
|