|
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
| 2008.7.15 |
分類: 未分類 |
我牙媽入左依院/3\
今日好早就同左我妹去陳朱分班試..//''
一陣就去左我牙依到玩拉..=.=
到左1點幾去左食壽司...
好味哎~~~~~~~~*
唔係我比錢..要食盡佢拉/\/\
到左4點30分,,,
我去左探我最愛既媽子..//''
佢好痛哎..我好想哭..
但好番就得拉/\/\
竹媽子唔會咁痛拉..乖乖女上..>v<
到左8點去左食野,,,
唔想食..]]
到左宜家9點30分仙打bloG..><
88\(...><...)/
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 131 | »
|