|
|
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
| 2008.7.26 |
分類: 未分類 |
今日8點幾起身玩電腦..><
一直玩一直玩~~~=]
因為太悶拉~~~!!@@
本來我要去畫畫,,,
但我去左行街...=]
我媽子叫我唔好畫..-v-
比我行街>w<
開心死拉=]]//..
6點30分番到去...''
我煮左味好好食既蕃茄豬肉!!><
88(><)?/
悶極既夏天-3-
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 131 | »
|