|
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 2008.7.23 |
分類: 未分類 |
好野~*..
好快有得游水~!*
但我又冇泳衣><
冇打一日bloG-3-
我今日10點起左身,,
食左珍珠chicken=p
簡單又好味/\/\
琴日買左一飽水珠,,
大粒好令哎~
哈哈哈=]*
日日都係咁悶..''
就死拉~~~~~~~!!
88(><)/
水珠個令樣(I)

水珠個令樣(II)

|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 131 | »
|