|
|
2008 年 8 月 2 日 星期六  |
| 2008.8.2 |
分類: 未分類 |
今日冇得蛋治出街~..
好唔開心/3\
多得果個張子瑩唔小拉\3/
佢琴晚去左蛋治屋企...
11點先至肯走-.-
.仲要蛋治送佢番去仲有食野tim\w/
蛋治媽子又要喺10點30分番嚟///''
到左11點幾,,蛋治番去..[比人打又比人罵]
慘-^-
今日10點起身,,
一起身整好曬d野就打比蛋治=]
但打唔通-w-"
到左下就,,
佢中於打比我拉~
哈哈哈-v-
88(._.)/
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 131 | »
|