|
|
2008 年 7 月 30 日 星期三  |
| 2008.7.30 |
分類: 未分類 |
就嚟動漫節,,,
但我都唔知去唔去得-3-
黑澀會都喺到..><...
我10點起身.,,,
係比我妹嘈醒zzz
佢琴日我妹去左我牙依到訓..
好舒服>3<
但到左朝早比佢地玩死....
跳嚟跳去\3/
聽日可以去mk行街~~=]]
同1d果個女仔行街^^
今日冇咩野做..
正係同蛋治傾電話..
哈哈>v<
我牙依又嚟,,
唔傾拉-.-
88(._.)/
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 131 | »
|