|
|
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 2008.7.19 |
分類: 未分類 |
我媽子好左好多拉~~~~
今日8點婕起身,,,
都仲好眼訓zzz
一起身就要做家務拉-.-
好累~牙巴話我乖/\/\
到左我牙婆嚟左,,
我又要用多d家務拉~*
就死既我-0-
到左下就冇咩野做...''
4點就去左畫畫.....//==
到左5點就番左去食我牙巴食既野,,好味=p
根住就打blog-]]
88(._.)/
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 131 | »
|