今日全日都係到做中文牙,,做到死咁制~唉~~
之後做到咁上下,,我地就放學個時....就派比我地,,知道自己係咩科啦~我一見到,,超開心囉,,但物理科就轉左做中文,,但我都冇咩唔開心牙,,因為我一早就交左比神,,我同佢講,,話叫佢搵一個最適合ge比我,,so我都冇唔開心^^
之後我見到歡欣係到喊,,我走過去啦,,見到佢原來係去左s2牙,,佢本身好有信心自己升到s1嫁,,佢仲係好勝心超超超強囉,,都唔知佢店嫁,,之後都冇理佢牙,,其實我同harmeny係佢背後話佢,,其實佢自己都知入到s1 ge機會都好渺茫嫁啦,,佢自己係2a好心佢啦,,做人要自量牙嘛,,唉~
不過都好牙,,去到s2,,好過冇牙嘛,,之後問其他人啦,,hl班個d男仔都入到s1牙,,都好開心牙,,佢地話起碼有10以上喎,,有冇咁勁牙佢地,,我就唔信啦~唉~
之後都冇啦,,又係咁囉....