今日7點半就起左身啦,,之後就去左學琴,,學完之後,,本身冇諗住去倩碧到嫁,,但又去左,,去到本身之係想問佢返唔返教會嫁咋,,但佢叫我入去坐,,但我咪入去囉,,仲問佢去唔去食飯,,佢叫我幫佢問佢牙媽,,so我都等左佢牙媽返黎,,返到黎,,佢牙媽就答應左啦,,冇幾耐佢個細細妹係到喊,,講真真係超煩囉~佢地個個都好似唔理佢咁,,佢又超長氣喎,,so我就出聲啦,,哈~又比我搞店左~keke~
之後,,倩倩話黎我屋企,,就黎左啦,,我就比佢簡我d手鏈,,佢簡左兩條,,我就借比佢啦,,其實其中一條我帶過一兩之嫁咋,但因為唔見左一個公仔,,so我就唔帶啦,,但佢又話唔覺,,就要左,,我都冇咩所謂,,由得佢啦~其實我都好多條~
之後我地係我家到玩野啦,,見到牙昊sd黎ge e-mail,,諗返起佢叫我做ge野,,我就做啦,,我地係到玩佢幅野,,玩左超多囉,,而放左係msn 個icon到比明君睇,,佢話幅野照左好耐,,但佢又冇話令唔令喎,,咁我就問靈劍d fd啦,,佢就話都ok喎,,因為我整嫁嘛^^,,之後我問佢,,你估個個人(牙昊)幾多歲??佢一估就估到佢係17歲啦,,超勁囉^^其實依個人,,一直都好好嫁,,一直都係到鼓勵我,,我同佢講叫佢同合法講同我離婚,,佢就話會幫佢玩到msn^^真係好好囉~
之後我地返左教會啦,,我地一返到去,,見到慧心同彤穎係到訓覺,,我就一把車落慧心個囉到啦,,keke,,佢話我黑人憎牙,,但我都冇理佢,,之後我地開始啦,,我第一次推膠片咋,,超開心囉,,但慧心又講錯哂比我听,,本身佢講個時容易好多嫁嘛,,點知,,佢地唱到超覆習囉,,又冇同我講,,個個人都會以為係我ge錯牙嘛,,有冇搞錯牙,,唉~
之後我帶遊戲啦,,本身soman幫我手嫁,,但點知杰杰又冇比佢幫我,,但都ok ge,,但杰杰係咁吹我囉,,唉,,之後到杰杰帶啦,,我地玩checkpoint牙,,超好玩牙,,我地win左牙
最後我,,慧心,,杰杰,,牙昊,,明君,,倩碧同soman去左食晚飯,,食到8點幾到啦,,我地就走左啦,,仲見到嘉亮到,,佢就當見唔到我咁囉~~