差左好多牙~~
中文d(本身for自己拎b嫁嘛,,店知又係作文搞到咁)
英文e(我仲依為f添,,店知ge卷都冇咩事,,係因為oral同listening拉低左,,好唔開心牙)
數學b(差兩分a啦)
普通話d(唉,,次次都係咁差)
地理b(唔知係唔係有牙爸d真傳,,我都冇咩溫書,,都有b牙,keke)
化學a(a牙,,好開心牙,,不過都係低harmeny0.5分)
世史b(73牙差成哥2分牙,,不過左比ms讚牙,,yeah~)
本身自己都好驚嫁,,見到個個都高分過自己,,隔離班個個都好高分牙,,之後問hl一個男仔,,佢話佢地大部分都係讀s1,,so我都冇咁驚,,而ms li,,同ms 劉話我一定簡到科,,都唔知唔係牙,,可能係吹水嫁咋,,但听到隔離班簡哂s1我都冇咁驚,,仲知佢地唔入,,我地pt就冇望嫁啦~~呵呵..
牙邦今日又早退啦,,我諗佢地好辛苦牙,,帶哂口罩咁,,之後仲早退添,,唉~~我問佢有冇事係msn到,,佢問返我,,你呢話??我冇野好講囉,,咪同佢講,,咁我幫佢祈禱啦,,就係咁啦~~
咁日就係咁啦~~