swhlok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
         
 

°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°

講心底話的地方??
當然係依到啦!!
多D留言比我喎,,
唔該哂~~

 
 

 

我 的 資 料

暱稱: ~~可愛馬女~~
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
原來開始冇感覺.........
又吵大鑊
對唔住咁多位
成績
牙痛
日 誌 分 類
全部 (185)

 我 D 寵 物

???????

メロメロパーク

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
幫你解日文ge網牙~
Mero小水滴
∴°﹒*° 滑鼠浮標∴...
牙原日記~~
李靜敏日記
我班D相牙~~
快d養朋狗啦~~
聖經
劉志雄日記仔
RSS Feed

 

2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天
   
我終於喊左出黎啦~ 感動

今日好唔開心牙~返學ge時候我都知,,我今日會行衰運嫁啦,,點知真係,,返到學校,,都係冇咩野啦,,到左放學啦,,牙sir叫左我地整畢業禮物ge同學放留低整個個禮物啦,,本身我都唔係好想嫁,,因為我想返屋企溫書牙嘛,,之後都係答應左佢啦,,之後放學,,我去左整啦,,整整下我問叫個miss幫我打個電話返屋企同佢地講我遲d返啦,,做到6點左右,,一返到去,,牙ba就問長問短,,你個個miss係唔係好細個嫁咋,,我話係牙,,佢就話我都話嫁啦,,仲同我講佢有諗過我係唔係叫同學扮miss同佢地講…..我就超火啦,,有冇搞錯牙,,咁姐係唔信我啦,,我話我冇野同佢地講啦,,佢仲要好大聲咁鬧我話知唔知點解佢會咁諗喎,,佢話係因為我冇信用牙,,(有冇搞錯牙)仲將好耐好耐之前ge事拎出黎講,,話我冇一次會準時返到去,,次次有冇野做都冇,,都係咁遲返,,仲要話係星期日點解唔返屋企溫書,,話佢見到個兩個女仔(fish &慧心)係到好開心咁玩緊,,我就好大聲咁講啦,,我話唔關我事牙,,佢地玩唔代表我都都係牙,,佢就話我就唁信係可以專心到啦,,仲話我學琴7點幾出左去,,2點返小組,,但冇一次會返一返黎先ge,,我就話我唔係返去玩嫁,,我返去有野做嫁,,佢根本就冇信過我,,我上次同佢訴緊苦,,我唔知講左d咩,,話”死硬”佢就話我講得粗俗,,喂~大佬牙,,我同佢訴緊苦牙,,而且”死硬”好粗俗咩,,佢平時講野仲粗啦,,我真係超冇耐囉,,唔好話佢特登搵野黎鬧我,,佢根本就係到冇理取鬧,,我覺得同佢愈來愈難溝通囉,,牙媽仲要係到加鹽加醋(佢一貫做ge事),,我個時真係快要爆啦,,個時真係有一個諗法,,想一刀插死哂佢地嫁,,我就即刻走左房,,一到祈禱啦,,祈祈下,,我喊左出黎,,我覺得我完全同佢地溝通唔到牙><我真係好辛苦牙,,佢仲要將我同彭恩楠比牙,,佢話楠次次都冇準時嫁(佢又唔會唔記得佢唔準時ge時候嫁喎)佢地次次都係到話我d唔好ge野,,又話我唔信好d書,,成日出去玩,,有冇搞錯牙,,我搵書ge時候佢有冇見到牙,,好似上次咁講,,見唔到嫁野,,唔代表冇發生嫁,,有時我真係想問下佢地點解信耶穌嫁,,神都睇唔到ge,,佢地又會信??點解我同佢地講我有搵書佢地唔信嫁,,成日話我冇信用,,咁既然我d信用係佢地ge心目中都負資產咯,,而且又唔會增加ge,,咁我就唔好哂時間啦,,負幾多都係負嫁姐,,理得佢牙,,到時最多咪又係比佢打一餐,,有咩大不了姐,,打咪打囉,,未打過咩~但係喊又都唔夠2分鐘就喊唔到啦,,但個時,,我已經冇左殺人的想法啦,,不過,,我覺得我對佢地ge憎恨愈來愈強烈啦,,我好驚下次我會好左出黎牙,><,how can I do??
我听日又要整啦,,但愈來愈近考試啦,,我好驚牙,,店牙~我諗仲唔會再話比佢地听我ge行程啦,,還店點都係鬧好啦~理得佢牙~
p.s.我轉左新電話號碼啦~

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 185 | »