swhlok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
         
 

°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°

講心底話的地方??
當然係依到啦!!
多D留言比我喎,,
唔該哂~~

 
 

 

我 的 資 料

暱稱: ~~可愛馬女~~
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
原來開始冇感覺.........
又吵大鑊
對唔住咁多位
成績
牙痛
日 誌 分 類
全部 (185)

 我 D 寵 物

???????

メロメロパーク

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
幫你解日文ge網牙~
Mero小水滴
∴°﹒*° 滑鼠浮標∴...
牙原日記~~
李靜敏日記
我班D相牙~~
快d養朋狗啦~~
聖經
劉志雄日記仔
RSS Feed

 

2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天
   
我今日都係咁望牙~ 不安

今日都係好大壓力牙,,返到去係maths堂訓左一陣牙,,我諗miss唔知掛,,

今日係lunch time,,個班hl班係三樓望落黎話我啦(花名牙)之後我本身想上去串佢地嫁 ,,佢地好似知我上去串佢地咁,,個個入返哂佢地個班到牙,,知唔知點解我會夠擔入去串人牙啦,,係因為牙邦今日係一樓當值牙,so我唔驚比佢知道牙,,呵呵,,之後去到,,本身係想叫佢地出黎嫁,,我個個fd都叫我串佢地,,但唔知點解好似有野叫我唔好咁做,,仲將我d憤怒放鬆左出黎,,之後我就話算啦,,佢地就部我返班房啦,,我依加心諗如果當時叫左佢地出黎,,我諗我d心尾都幾長,,雖然佢地係一班傻仔班姐,,但佢地班主任係穎婷牙嘛,,之後落左去,畫畫,,我同左昊倫講,,佢話你都唔似,,你都係似馬多d喎~好開心牙,,我細妹意然幫我牙,,佢個時真係好認真嫁,,一d都冇笑到牙,,^^yeach!!牙昊仲話佢地好喎,,都唔知咩眼黎嫁~

今日放學係dancing room到開會,,牙hoi就去左聯課(係隔離同牙邦一齊開)之後5點3就黎左,,同我地一齊開牙^^之後我地6點半走啦,,同牙hoi一齊走,,佢不斷問我溫書溫成點,,我話ok啦,,佢同我講听日考地理喎(我心諗唔單單考地理啦,,仲要考世史牙)我話地理唔洗溫啦,,都溫唔到ge,,佢話都要記重點嫁,,我話唔洗啦,,就重點咪點囉,,佢就話點得嫁,,之後又問我中史溫成點牙,,我話ok啦,,佢又話咁又係~係都溫數啦,,我就話溫唔到嫁,,係都做數啦,,係就問我英文呢??我就話放棄左啦,,我冇上堂兩年牙,,佢話依d都係見人見致嫁姐,,我話得啦,,佢就話溫書啦,,唉,,估唔到我都要人問我讀學~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 185 | »