panda今日返左牙,,好開心牙,,佢終於敢返啦,,ms li係佢走左之後,,同我講,,話panda咁好ge考試都返,,真係愈來愈生性牙,,我都係咁講得,,希望佢keep住啦~
鬼叫佢平時叫我同慧心肥婆牙,,佢今日仲話我係舔舔舌雪條牙(個手臂's 肉)=.="
之後我地上詩篇,,我地一齊坐啦,,慧心坐中間,,我同fish一人一邊,,之後我听到慧心話"喂牙你個口真係有味
牙"(我爆笑中
),,叫佢自己嗅下喎,,佢又真係嗅,,但佢又話冇,,但我都差d笑到肚痛啦,,又唔可以笑得大聲喎,,真係勁辛苦囉,,之後,,慧心又話"咩味呢??(佢仲走去好大淡咁吸
)牙係菠菜味牙"(
哈哈哈,,我真係忍唔住啦)我同慧心係張paper到寫:fish=菠菜頭 我仲作左個口號添:(菠菜~菠菜~我最愛~Oh!My favourite~~菠菜!!)添,,而慧心就作左首歌(改編國歌):(菠菜~~菠菜..菠菜..菠菜..我今晚食菠菜,,我听晚又食波菜,,Oh~my favourite~~菠菜~)因佢話:幾好牙,,我成日食......唔怪得佢個口有菠菜啦,,我諗佢裡面都變做菠菜啦,,不過係"爛菠菜頭"牙

跟住佢話我地"看見別人眼中有刺,,卻看不見自己眼中有樑木"我就話返佢,,係唔係話緊自己牙你~佢超唔順囉,,冇幾耐仲喊左出黎,,我諗今次佢都有好大ge教訓啦,,佢下次應該唔敢亂話人~
p.s.本身牙昊係食noodle個時,,話牙fish個口好臭,,佢仲係到話佢冇食餾銲糖,,其實我個時已經想講,,冇食都臭先有問題牙,,但比牙昊講左,,之後我同慧心講返原來個時牙昊唔係串佢嫁,,係講真嫁,,真係難為左牙昊牙(慧心都好認同)~~
其實我覺得fish都唔洗喊啦,,佢平時都係咁話人啦,,而我ge主題曲就一早比panda同文婷作左(有動作嫁整到慧心都笑到死牙)::
打不死的馬(改編熱鬥小馬)
打不死的馬~
有著香蕉下巴,,玻璃下巴~
打不死的~~馬~
而新ge就係自己作ge::
我舔~我舔~我舔~
我係舔舔舌雪條~~
係巴士到,,我同彭恩楠為慧心作左一首,,不過未完成(改編財神到)::
"其錀"臂~"其錀"臂~終有大鈿~~
只箏在~只箏在~係邊個部位~~
同他bye~同她bye~都擺下擺下~~
你有了它~你冇前途~~