swhlok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
         
 

°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°

講心底話的地方??
當然係依到啦!!
多D留言比我喎,,
唔該哂~~

 
 

 

我 的 資 料

暱稱: ~~可愛馬女~~
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
原來開始冇感覺.........
又吵大鑊
對唔住咁多位
成績
牙痛
日 誌 分 類
全部 (185)

 我 D 寵 物

???????

メロメロパーク

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
幫你解日文ge網牙~
Mero小水滴
∴°﹒*° 滑鼠浮標∴...
牙原日記~~
李靜敏日記
我班D相牙~~
快d養朋狗啦~~
聖經
劉志雄日記仔
RSS Feed

 

2006 年 6 月 18 日  星期日   雨天
   
今日去左打波牙~~ 愉快

今日,,我差d遲到牙,,不過都冇遲到~~好彩

之後,,崇拜,,振振講遵好正牙,,係牙昊比我個段牙(好似),,又好似唔係喎,,是但啦

之後我地去左打波啦,之前同明君講左d野,,知左佢多左,,佢d家事,,仲有佢自己d野,,都ok啦,,幾好,,本身都冇諗住傾嫁,,點知佢食飯叫我陪佢出去,,我地傾左冇幾耐,,慧心同fish出左黎,,我地都冇傾啦,都ok啦,我同明君係到鬥打,,我同佢玩包剪x牙嘛,,佢第一次好大力咁打落黎,,痛到死牙,,之後比我打返yeah,哈哈佢又唔還手喎,,依d先係好男仔牙嘛,,冇幾耐,,牙昊黎左,,我同佢打啦,,一落場中左佢波餅,,死啦叫佢,,仲係到笑我喎,,一d歉意都冇牙佢,,之後打完啦,,佢地行石春牙,,牙昊仲要比人咩,,唉~好心佢啦,,佢咁重,,痛死傻鴨啦~~

之後我今日比人當左我外賣婆牙..牙昊一d良心都冇嫁,,都唔知係唔係男仔黎嫁,,要d女仔去買野,,jama見到我地,,佢都話佢地唔好牙,,之後仲要落雨添牙,,唉,,真係好唔開心牙><

之後,,我地去左library,,明君係到訓覺,,慧心係到溫書,,我係到整library d書,,我唔知點解,,好似仲意左整書咁,同時,,明君又講佢d野比我知,,之後彤穎黎左,,明君就唔講啦,之後都完啦,,振振又入左黎吹我地走,,咁我地咪走囉,,我同彤穎落左上水,,因我今日要去古洞食飯牙,,

去到熱到死咁制,,勁係到流汗,,之後食完飯去左牙ma間房,,冇幾耐就訓著左啦,,因為個到開左冷氣牙嘛,,訓到隻豬咁牙,,牙ma入左黎我都唔知,,之後佢地話走我先走牙..不過是但啦,,返到黎就上網啦,,都冇咩做到

p.s.今日牙ba要返工,,我等車返教會個時,,sd左個sms比佢,,佢好似好sweet咁,,我之前都未事過ge,,之前都係整野比佢,,可能今年唔係太想掛,但反而佢又好開心喎,,唉~是但佢啦;;仲有牙,,本身想sd埋比牙昊嫁,,不過.......都係冇牙,,唔知呢,,好似唔係咁好咁,,so都係冇sd到,,我叫左明君同佢講,,其實係因為我想講,,不過依嫁都唔係啦,,so咪叫明君代我講囉~~

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 185 | »