都係咁多功課啦,唉~~听隔黎班講,,我地依幾個月ge理科班都會好辛苦,,都唔知店算牙~~
唉,,今日我返到學校又係好遲囉,,仲欠交兩樣野添牙~~都唔知點算牙..
今日係第一日聯課牙,,一去到就見到劉勇杰ge牙哥啦,,仲見到牙跑牙,,點算牙,,嗚嗚嗚,,好想同牙捷講,,我同佢之前條女一個聯課牙,,佢試過用排球打過我嫁,,嗚嗚嗚,,好彩唔係同佢一組咋,,之後就同左劉勇杰一組啦,好開心牙,,听佢細佬講佢好勁嫁,,會考佢做卷,,做完仲有時間添牙,,好正牙~~
之後,,完左返上去見到牙hoi啦,,同佢講左d野牙,,我問佢點傳幅音牙,,佢只係係到笑喎,,超冇耐囉,,我同佢講我認真嫁,,佢又唔信,,之後佢同左我地講,,我地傳幅音比佢,,我地就已經盡左我地ge本份,,佢地听唔听就係神ge心意,,神ge工作啦~~,,好正牙,,仲好開心牙,,我覺得佢真係一個好好ge男仔牙^^"愛主ge人牙~~
之後,,仲有牙,,文婷同我講,,原來牙邦都係咁傻嫁,,佢話佢講好多癈話,,好煩喎,,唉~原來成班hl都係咁ge,,今日個個牙發係到向我講粗口,,我話話比你老豆听,,佢就話你听到咩,,我就話,,你問下你老豆我識唔識讀唇?佢就話,,唔好唔好,,我就話同我講sorry牙,,佢就同我講,,對唔住,,就走左啦~~哈哈~~