今日返左學啦,,見到牙邦囉,,但牙hoi就唔係我地班牙><"唔制牙......
仲有牙,,咁今日返到去啦,,見到牙邦啦,,佢班死野(牙森個班牙)咁牙邦遲佢地入黎嫁嘛,,佢地個組就冇位坐啦,,咁係佢地後面,,姐係較近我個個位,,佢地個班野,,係咁叫佢坐喎,,但佢都冇坐到牙,,簡左個佢又望到我,,我又望到佢ge位啦,,咁我地開始介紹自己,,好好笑嫁佢地,,但有次,,比我見到佢,,當我地笑緊個時,佢都冇望我牙,咁我當然冇比佢望我啦,,我將個身移到一個佢見唔到我ge地方啦,,因我唔想自己仲有d咩諗牙,,依兩年,,同佢一班,,係就係一個好大ge挑戰,可能會咩返佢,,但我真係唔想啦,,任何一個都唔想牙,,我想讀返好d書先,,如果唔係點襯得起牙hoi牙,,keke,,原來佢去左另一班牙><"不過我同佢仲係老公老婆ge,,keke~~
講返y我會咁嬲先,,都係個個八婆牙,,個個正一死八婆,,話哂我地都識左咁多年牙,,佢究竟想店牙,,講哂我d野出黎,,佢當唔當我係佢個fd嫁,,想溝仔就用自己ge實力啦,,用人地d野做交換有冇老土d牙><"真係好鬼死憎佢囉,,又話唔仲意佢喎,,死啦叫佢,,如果只係當佢係fd牙,,咁會唔會做到牙,,連自己個good fd d野都令黎做交情牙,,真係好憎佢囉,,佢有冇問題牙~~~~~~(放鬆d,,恩諾,,你得ge,,你要學會原諒牙,,千祈唔好咁就發恕牙,,佢係有錯,不過唔足以叫你同佢一齊變到有罪牙,,佢如果真係有罪都係交比神啦,,神會幫佢嫁啦,可能佢係有事先會咁講ge姐,,為佢所講ge野祈禱啦~~~)但真係好鬼死火嫁嘛,,佢咁做真係....真係......佢想店牙,,係唔係真係要做到冇fd做牙~~~~\./
p.s今日沖沖下涼,,忽然一個問題想問,,就係,,之前神派左佢個獨生子耶穌黎到依個世界上,,為我地死,,咁我可唔可以講成佢其實係自己黎到依個世界上為我地死嫁,,因佢係三為一體嫁嘛;而我又想問,,如果佢唔復活,,係唔係就唔會係三為一體嫁啦,,而係二為一體啦,,係唔係牙~~~~~