唔知好唔好牙,,仲之我諗清楚嫁啦,,佢想店佢ge事,,如果煩到我我先出聲啦,,如果唔係,,都冇咩野ge,,冇謂浪費大家ge時間係d冇聊野到牙,,係唔係,,好似佢講到,,有人咩唔係仲好咩?仲之唔好煩到我就得嫁啦~~
依兩日講d野都好中我牙,,好大ge感觸好開心牙,,講真嫁,,神所做ge野真係冇人知嫁,太完美,,太beautiful啦,,我開此仲意所有野啦,,我覺得所有野都好令牙,,因為都係神所做ge^^"
我要形惜時間牙,,去作好ge見證,,傳揚主ge福音,,"只要信不要怕",,凡事都以神為先,就必定冇錯嫁啦,,好仲意你牙,,神~~`
今日真係玩得太咩啦,,不過唔怕啦,,我知牙昊唔會嬲我ge,,係唔係?
唔係我自己講嫁,,個個都係咁覺得嫁,,佢地個個都同我講,,佢地覺得彤穎仲意文浩,,牙ling仲意psyer,,我覺得各位要注意一下,,多d提醒弟兄姊妹唔好落入試探,,男ge提返男啦,,女ge提返女啦,,我唔想再有第二單野出左ge牙,,我知一定唔會,,但係唔係因為d男遵帥太令子ge關係呢?但我又唔係好覺得=.="覺得似lily話"係唔係搞錯左令仔ge定義呢?@@"
又可能唔係ge,,可能佢地覺得d男遵師好好人啦,,今日馬仔同我講,,如果佢係牙ling牙,,佢都仲意牙昊同psyer啦,唔通仲意明君咩,,好明顯佢唔係因令仔而咁講啦,,如果係佢都唔會講埋牙昊啦(講笑)我問佢y,,佢話點睇牙,明君把口都衰啦,,啦啦~咪話我唔幫你牙,,明君,,我有同佢講你好好人嫁,,但佢又話你成日鬧情緒牙~~``仲之,,我覺得牙LING係應該有個人同佢講下GE~~~OK?而PSYER個到,,我希望有D男仔,,可以同佢講下啦,,我唔係叫人做野牙(有人同我講,,我成日叫人做野喎)我都係比D意見姐,,你地可以唔跟我咁做嫁,,THX我唔係話PSYER做得唔好牙,,佢好好牙,,帶組都好好牙,,但要記住自己做GE唔係為自己,,而係為神,,依樣野,,唔單單係PSYER要做,,而係我地個個都要做GE,,知唔知牙,,PANDA,,我唔係只係話牙LING牙,,而係個個都係牙,你知我講咩嫁啦?OK?
唔知PSYER今日考成點呢,,希望佢一切順利啦,,頭先唔記得問佢添......不過冇所謂啦,,我諗佢都唔會關我GE,,係唔係?仲有牙,,牙發又做咩唔返教會呢?希望我听日返學做好見證啦,,恩諾,,要記住牙,,愛神牙,,愛神就係愛所有人啦,,卹有事都要之神為先,,听日記住要起到身靈修牙,,唔係GE話做唔好見證嫁啦~~`OK?
P.S.明君,,學會原諒,,係神比我地學GE野,,要學愛人,,就得先愛你GE仇敵.......