swhlok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
         
 

°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°

講心底話的地方??
當然係依到啦!!
多D留言比我喎,,
唔該哂~~

 
 

 

我 的 資 料

暱稱: ~~可愛馬女~~
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
原來開始冇感覺.........
又吵大鑊
對唔住咁多位
成績
牙痛
日 誌 分 類
全部 (185)

 我 D 寵 物

???????

メロメロパーク

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
幫你解日文ge網牙~
Mero小水滴
∴°﹒*° 滑鼠浮標∴...
牙原日記~~
李靜敏日記
我班D相牙~~
快d養朋狗啦~~
聖經
劉志雄日記仔
RSS Feed

 

2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天
   
我諗佢就得啦~^^" 驚訝

今日我又同佢傳福音啦,,本身都唔傳嫁啦,因我唔識入返入去牙,,之後去左hm班搵牙hoi(當然咋de依去搵佢啦,,keke)問佢我應該店入返尋日個到牙,,之後佢就叫我順住個勢入,,叫我問下佢搵日店,,之後我跟住做啦,,我自己就簡左傾傾下咁入囉,,咁好似會好d牙,,^^"

其實同牙hoi講個時牙邦係我後前嫁,唔知佢听唔听到呢,,如果佢听到,,希望佢會知道自己應該做d咩啦,,希望可以感動到佢一齊傳福音啦,,之後又係係到做數囉,,今日harmony又嬲左啦,,唉~我都唔知佢做咩,次次數學堂都係咁,,我都唔明佢嫁,,講明a-maths係唔識嫁啦,,佢成日都諗住佢唔識係因為自己ge問題,,但佢又冇諗過唔識係因為d野深左囉,,次次都係咁,,發脾氣都咩問題牙,,最衰佢發係人地到呢.....我都唔明嫁,,乜係佢心目中,,朋友係用黎出氣嫁咩,,我覺得如果係咁,,不過唔好做朋友啦,,講真次次都係咁,,我真係冇咁得閒次次都理佢囉,次次都理佢仲得了ge,,仲有兩年數學堂喎,大佬牙,,我唔係出氣袋囉,,要出氣唔該行遠d,,我對個個都係咁嫁啦,,依嫁當我咩ja,,我係你邊位牙,,我生出黎係受你氣嫁咩??講真就算係我地ge錯牙,,係唔係都要用我地講呢?你次次都係咁,,我地又唔明,,到最後都係你辛苦,,你辛苦啦,,又搞到其他人又唔佢店咁,,我真係好唔明囉,,做女仔做到咁,,係我特別牙,,定係你ge問題呢?@@仲之我由依一次開始我唔會問佢原因啦,,佢想同我做fd就做唔做就算,如果佢覺得朋友係咁ge,,唔該啦,,唔好當我係你個fd,,我唔想做出氣袋牙><"我唔會做主動嫁,,我已經做林林林佢地講哂,,我企硬嫁咁次~~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 185 | »