halo...
我已經好耐冇講過嘢(意指好耐冇打blog)
你地係咪好miss我呢???
--------------------------------------------------------------------------
其實暑假真係好無聊下...
今年的暑假又唔好似上年咁
有得去北京旅行...
日日鬱係屋企...
日日都做功課...
不過也是因為咁..
我先咁快做完功課...
(but我做完功課..仲要做補充 )
雖然係好悶..
但係可以日日睇奧運...
都幾精彩..
(可以日日睇handsome菲比斯swimming)
哈哈...
|