Y博客
琴晚同位小學同學傾計=].就令我想起早排好似撞番2位小學同學.又令我諗番起2年前既BBQ.再諗番起4年前小學合照.
令我諗番起小三個年有位同學講過十年後再回舊校.有沒有同學會記得呢._.?(送上一張小學照=])