今日去到海洋公園就去左睇熊貓先,跟住就坐纜車上去機動城,馬子畏高,隻手出冷汗,種要抹在我身上。
首先我地去左玩越礦飛車,第一次玩匆落去時都幾恐怖,第二次玩就一般。玩完之後去左玩滑浪飛船,條褲......唉~
跟住去左玩海道船,無想像恐怖。過山車雖然360度轉,但係無越礦飛車恐怖。之後又坐摩天輪。
今日真係好好玩。