今日..反學啦...搭1起身...之後整野,,好快搭半就出門口啦..之後等車,,等左幾分鐘啦..去到ok
搭7.8到啦..之後去街市買枝水咁啦...就反school啦,,,之後集會,''反到課室''收hw啦''之後睇習
誌..-v-''比miss 鬧添''之後t巨想收..之後就扮野話搵圖啦,,xd...之後普通話...悶'''之後2個美
術...剪野啦..幫so蚊...之後小息...小完就2堂eng..頭1堂...係咁係到玩,,哈哈~波波同中+明係到
夾頭髮'''哈哈...之後波波枝益力多,,xd...之後第2堂啦...做GB&ERS...悶到死...之後訓下教,,,
之後LUNCH...食飯...食完...係到溫書,,,傾計啦...**''之後中屎..小測LU...唔識..''**-V_'''
之後中文,,,做工作紙''最後MATHS''又小測,,,唔夠時間丫'''>B<'''不過都唔知岩唔岩啦...之後
放學...同牙華..牙YAN..BILLY,,PC,,將軍留係到做PJ啦...之後死皮蛋(Peter)..魯迅..肥明個D英
文,, '保'默完,,又唔走..係咁發癲...之後又係咁開大個風扇'''凍死''之後無啦啦波波又黎左,,之後
T巨揸藥膏啦..PK''又HI D落我到,,'''之後緊係整反比T巨啦...之後好唔容易...皮蛋.魯迅..肥明..
波波先走...之後做PJ啦...做到4點半到,,, 就走人,,聽日又要留低做-O-''之後行樓梯啦..行行下,,
見到大尖同幾個FD&MISS孫係到望落下面...之後就問有咩睇有咩睇..哈~之後T巨話有4仔睇....之
後就望落去睇下啦..(不過1早知T巨吹水)哈哈...之後走啦..一路上,,同華傾左D野,,唉**''之後搭車
反屋企啦...反到黎,,悶'''到左夜晚...7點到啦..未沖涼...咁都比人鬧**無野好講''...