


|
好唔知點既1﹏day’’ |
| 2005 年 11 月 17 日 星期四 | ![]() |
今日,,反學,,反到去要集會,..之後頒獎個d啦,,之後上課室''收功課個D..好快打鐘啦,,上普通話,,差唔多個個訓低晒,,之後同神婆係到食糖''係到玩,,哈,,,之後2堂美術''係到剪野,,剪左2堂,,-V-''哈,,之後又同君兒係到食糖,,,XD'''之後小息..2堂英文,,,-O-''搞到波波班花比MISS責名添''真係有D過意唔去啦''之後係到做GB/'玲'聽,,超悶丫'''=\/=''之後LUNCH....食完野,,悶悶悶,,,之後小息啦又..係到訓教,,牙YAN坐左係隔離...1齊訓''之後-V-都訓唔得著,,,之後搭8打鐘啦,,就叫醒牙YAN啦.,.之後MISS黎點名啦..點完即走. 睇得出佢超火''之後中屎,,,哈哈,,次次上親都係咁,,,開頭個個係到玩玩玩,,勁嘈,,搞到MISS發火話最後講野個個要罰留堂,,之後就超靜啦,,因為個個都訓低晒,,冇人聽佢UP''哈哈,,,之後中文,,,對埋D答案''就寫D唔知麥野啦,,,嘩..次次寫親個提目都唔方好既...-V-唉,,,之後作左D野啦,,,最後,,上MATHS''又有得分組做數啦 今次,,因為美儀同牙YAN都做組長''所以就我,,牙華,,牙YAN...之後美儀同HEIDI啦..'''之後我地3個做第.. 好次第7題,,,之後做啦..7A都幾易下,,7B就,,唔識啦,,之後牙YAN做完,,就抄啦,,好快又放學啦...之後就去長跑啦..做工作人員...XD..我派C紙...SO蚊派A...牙華個D就睇人有冇偷雞,,,,之後落左操場啦,,等左好耐, 就出發啦,,跟牙SIR出去,,個位,,,,之後分丫分丫..1路跟住行啦...點知行到某1到,,就反轉頭,,之後頌要同SO蚊2個跑去添..我地係培賢出面個到派,,,跑到去,,超累,,,之後等啦,...牙SIR黎到,,企到位啦,,又走左,,之後同SO蚊係到等等等,,等左好耐下,,先開始..女仔跑先,,,佢派A紙...都可以話幾順利下,,,之後女仔跑完,,到男啦...我就都要開工啦...之後D人跑到黎,,,拎A紙先,,超麥野丫..個個係到搶...搞到我都驚驚地丫..之後發生左D野啦,,,,之後冇耐,,D人又黎啦,,,拎C紙...之後派派派...勁麥野,.,-V-''哈,,之後派丫派丫...中於完啦.. 就行反學校啦,,,之後等多陣,,,就走人啦,,,搭2回家,,,之後睇電視.,..E+就玩電腦啦,, 哈哈哈﹏我原來考93丫’’唔洗100咁後’’ 不過都好差,,’ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 170 | » |