


|
唉***’’ |
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 | ![]() |
今日...反學啦...之後集會,,個pk講唔知麥講左好耐,,之後反課室收功課...唉真係勁唔好彩. -V-次次唔齊都係我,,>/\<''失敗,,,,都唔知點做行生長,,唉唉,,之後食左粒藥啦...好快就上 普通話..唉,,,又比人整喊啦...(以經忍左好耐啦...真係唔想再喊...但係,,D人實在太衰,,真係 好唔開心囉,,,話晒都3年同學..點解點解,,,,,唉唉,,,算啦唔講啦!!!!!)之後喊完..書服晒啦... 之後堂美術...係到幫包包,SO蚊剪野啦,,,好快就小息啦,,,小完息...就2堂ENG...嘩,,好眼訓 丫....D藥力,,,勁丫''之後訓訓下,,又唔禁訓著,,驚唔知醒..之後訓訓下起身,訓訓下起身..好快 就LUNCH啦....食完野,,又食粒藥啦...之後成個LUNCH同美儀牙華係到同D人吹水...哈哈.... 之後好快又上堂啦..中屎...好鬼腆訓啦又,.-V-D藥..'''哈,,之後又訓訓下,,醒下咁啦.好快就 中文啦...係到讀書...之後MATHS''MISS唔知做麥,,,想喊想喊咁,,>B<''之後好快打鐘啦... 點知MISS係到講D...好唔知點既野..XD'''之後放左學啦...就搭車反屋企啦..之後等車,,等左 成個字..之後反到去,上左華潤買包做聽日LUNCH啦,,之後去左文具鋪買野啦,,之後就反屋企啦 反到去,,睇電視...玩電腦...之後食完飯,,牙爸反黎,,,拎左40蚊,,落去買藥....之後好快買完.. 就反去啦,,,沖涼,,睇電視..執書....之後e+就玩電腦LU'' 唔想再係班房喊丫... 得反最後呢年,,可唔可以唔好咁丫..? 我想開開心心咁過埋去丫,,
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 170 | » |