


|
傻傻地既1日... |
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 | ![]() |
今日...1早9點幾起左身..之後就同牙媽牙爸細佬..同埋..牛牛..牛母1齊去新街市食野,, N耐無同過牙爸牙媽出街食早餐...之後1去到,,哈哈..見到PETER仔,,,XD..之後食啦... 好快食完....唸住走得啦...點知個PK勤無啦啦話要食咩西多士,,PK丫.之後就叫啦,.,等 等等,,等左勁耐先黎...之後食完,,就去買野,,到左12點到,,佢地就出魚排玩啦..之後叫 牙爸車左我去牙華樓下,,,之後係到等牙華啦,,,等等下,,,見到大尖WO..踏街車..小心PK 之後傾左陣啦...佢1走..牙華就落左黎啦,,,,之後去左泰樂樓下等美儀,,,之後就出大中啦 去到大中,,,好早丫..1點到唔知有冇,,,D鋪頭都未開晒-V-...之後行行行..行左去直銷啦. 哈...係到坐人地D櫈...AND梳化,,睇電視..之後行去大埔虛啦..行行行..買左鞋...之後無 無聊聊咁,,無野做,,,係到係咁兜圈...之後去左火車博物館...哈哈..好百痴,,不過好多人 都係咁啦...之後上D火車到玩,,,影相,,,坐係到傾計個D啦...行晒成個之後,,,3點到,,就走 啦...行行行..行反反大中,,之後又行行行,,,之後去左MISS CHAN到食野,,,好唔知點丫. 咁岩個時冇麥人,,,得我地3個-V-之後佢坐左過黎啦,,之後係到同佢傾計啦,,,傾左好多野 之後食埋野,,,傾多陣...哈佢個女好搞野,,,之後就走啦,,,反屋企囉..都5,6點啦....反到去 牙媽個D就話同2姨...牛牛個D去大家樂打邊爐啦,,,之後得反我同細佬係屋企,,之後玩電腦 睇電視....10點半,,,睇電視..牙爸竟然走出黎話咁夜頌唔訓,,,幾點丫... 心唸..嘩,,,10點幾...夜..????之後睇到11點幾就訓啦,,,唉... |
| [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 170 | » |