


|
哈哈哈,,, |
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 | ![]() |
今日...反學啦...之後反課室收功課.收得勁耐丫... ./.''我寫本野都寫到眼花''' XD..講笑姐,,之後中屎..悶''中文,,做語文練習...之後MUSIC...哈哈...勁嘈..... 成堂差唔多係到玩,,之後學識左手良師頌''哈哈,,之後...一陣再講...之後上完小息 啦..哈..點知牙YAN同美儀比人點名留低,,原來呇a2個係到玩鞋..哈,,之後1人比人 罰抄50次,,,之後小完息..家政...整P SA...哈...4個人1組,,,之後我同HEIDI整D送. 美儀同牙華就整皮,,,之後整整整,,,切D羊蔥啦...搞到標眼水,,,之後煮煮煮,,之後焗啦 pk...整到隻手,,好痛>/\<之後等到1點先焗好,,就反課室食..之後, 小息..小完..哈哈,,MISS1入黎,,祊班係到唱手良師頌.哈哈..成班失晒控...哈 笑到我喊....好彩冇人知,,之後..上堂...上完,,2堂ENG..哈,,搞到LEUNG發火...哈哈哈 笑死...之後放學,,,反屋企整野..執野,,,之後出去,,,去到火車站..等左好耐下,,美儀,牙華 先黎..之後去到旺中啦..行行行行行.之後撞到君兒丫..XD//.之行到8點到,,,累到死死死死 死啦...之後反去啦..係新達M記食完野,,就反屋企啦...之後E+玩電腦...哈哈.好百痴... 年輕的我 時有困惑 純真可愛 疑問卻多 誰為我啟蒙 教導我思考 知識禮義 明是與非 成長的我 時有挫敗 內心苦惱 難覓曙光 誰令我開懷 更在我身邊 多番勉勵 燃亮了我 良師啊 是您一顆愛心關懷 燃亮了我 師恩浩蕩 齊頌讚歌 感激恩師 培育了我 如今的我 懷有抱負 立身處世 行事有方 誰令我堅強 敢面對艱苦 師長教導 成就了我 良師啊 是您一顆愛心關懷 燃亮了我 師恩浩蕩 齊頌讚歌 感激恩師 培育了我 哈哈﹏今日就係唱呢手歌啦...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 170 | » |