write member forum login logout

 

哈哈哈∼!!

2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天

      今日,,,又係咁啦..反學...之後美儀講先知,,今日地理唔洗上,,,上MATHS

      PK''-V-,,,,之後集會,,MISS反來了...-,-,,,,之後反課室,,收末?..睇文章個D啦

      之後就上MATHS啦..唉,,調堂都有既...之後好眼訓丫..>/<''好唔容2先上完呢1堂..

      之後西屎...講左半堂作業到啦...就落去咩書展..哈哈..好百痴,,,之後打鐘就上反去啦

      EPA...眼訓到死..之後訓教,,,,訓著左,,之後10點10到啦..起左身//好咩野丫...之後做

     反D作業...好快小息啦...小息就2堂ENG...教書.//好悶丫..哈哈..所以就同牙華,,金池

     波池...係到係咁傾計,,玩,,,笑死...哈哈哈,....不過,.,我地係1路玩1路上堂嫁...係讀D

     生字,,改D音姐,,哈哈哈.....之後上完啦...LUNCH...中於有飯食,,XDXD...之後食啦,,

     不過今日既飯,,有D難食,.-V-'''之後食完,,好快打鐘放小息啦...就同牙華,美儀,,希特拉

     玩飛行棋啦,,,哈哈...玩完1次之後,,希特拉唔玩,,就同波池玩啦...哈哈,,,好激烈......

     之後好快又打鐘啦...上堂..中文...做反D'不'記,,XD...之後又做語文練習,,,好快又落堂

     啦WO.之後,,唉,,2堂MATHS...點過丫...之後上上下,,同神婆話好眼訓,,之後妐頇~下面

    哈哈..之後比T巨嚇到,,XD....之後做奶U數..就落堂啦,.,,.放學,,,就留係課室做IS個PJ啦..

   (唔識串.哈哈)之後就同牙華..牙YAN..PC..將軍..BILLY.,留係課室啦,,哈哈哈...之後做

    做下,,,將軍請晒我地飲野,,,XD...哈...之後勁百痴丫...PC,,叫T巨幫手又唔幫...係到畫黑

    板,,PK啦...哈哈...之後做到4點半到啦..搞掂..就走人啦...之後就搭車反屋企LU..反到屋企

    睇電視..做HW...玩電腦...又睇電視,,又玩電腦..哈哈..百痴-V-'''''

                            

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 170 | »

暱稱: SO TuNg
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930