


|
哈哈哈∼!! |
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 | ![]() |
今日,,,又係咁啦..反學...之後美儀講先知,,今日地理唔洗上,,,上MATHS PK''-V-,,,,之後集會,,MISS反來了...-,-,,,,之後反課室,,收末?..睇文章個D啦 之後就上MATHS啦..唉,,調堂都有既...之後好眼訓丫..>/<''好唔容2先上完呢1堂.. 之後西屎...講左半堂作業到啦...就落去咩書展..哈哈..好百痴,,,之後打鐘就上反去啦 EPA...眼訓到死..之後訓教,,,,訓著左,,之後10點10到啦..起左身//好咩野丫...之後做 反D作業...好快小息啦...小息就2堂ENG...教書.//好悶丫..哈哈..所以就同牙華,,金池 波池...係到係咁傾計,,玩,,,笑死...哈哈哈,....不過,.,我地係1路玩1路上堂嫁...係讀D 生字,,改D音姐,,哈哈哈.....之後上完啦...LUNCH...中於有飯食,,XDXD...之後食啦,, 不過今日既飯,,有D難食,.-V-'''之後食完,,好快打鐘放小息啦...就同牙華,美儀,,希特拉 玩飛行棋啦,,,哈哈...玩完1次之後,,希特拉唔玩,,就同波池玩啦...哈哈,,,好激烈...... 之後好快又打鐘啦...上堂..中文...做反D'不'記,,XD...之後又做語文練習,,,好快又落堂 啦WO.之後,,唉,,2堂MATHS...點過丫...之後上上下,,同神婆話好眼訓,,之後妐頇~下面 哈哈..之後比T巨嚇到,,XD....之後做奶U數..就落堂啦,.,,.放學,,,就留係課室做IS個PJ啦.. (唔識串.哈哈)之後就同牙華..牙YAN..PC..將軍..BILLY.,留係課室啦,,哈哈哈...之後做 做下,,,將軍請晒我地飲野,,,XD...哈...之後勁百痴丫...PC,,叫T巨幫手又唔幫...係到畫黑 板,,PK啦...哈哈...之後做到4點半到啦..搞掂..就走人啦...之後就搭車反屋企LU..反到屋企 睇電視..做HW...玩電腦...又睇電視,,又玩電腦..哈哈..百痴-V-'''''
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 170 | » |