※王子的日誌☆
同我cm呀
synthia22
暱稱: ●※王子※●
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
又是無聊的一天!!!
今日好HAPPY哇!!
100問
無聊的一個放假天.......
咁多人話我唔打....
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 10
今日人氣: 5
累積人氣: 648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


100問 分類: 未分類

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→黃子晴

2,仲意人地點叫你..→王子

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→1995年5月12日,唔知

4,你係大喊包嗎....→睇你覺唔覺架姐...=,=

5,係咪多數都係自己一個人...→nono

6,想唔想死.....→唔想

7,你係一個樂觀GE人嗎....→幾啦

8,你做過最衰GE野係咩.....→關你差事

9,你做過最好GE野係咩.....→無.....

10,你係咪一個好心軟GE人..→唔知



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→呢個問題問佢....我講佢...佢可能會唔認

12,最關心你GE朋友係邊個...→...好多

13,最較笑GE朋友係邊個...→....好多

14,最恐怖GE朋友係邊個...→胡銘x先生

15,你最憎GE朋友係邊個....→無.....

16,最靚GE朋友係邊個....→個個都咁靚

17,最樣衰GE朋友係邊個...→....

18,你同邊個朋友最開心...→以前可能係...衣家..

19,你同邊個朋友最悶...→...

20,邊個朋友笑得最奸...→我...a__a


【關於愛情】**



21,你最仲意係邊個...→我

22,拍過GE多次拖....→等我數下先

23,邊個追緊你...→點知呀

24,你E加GE情人係邊個...→沒有

25,你第一個情人係邊個...→...

26,你失戀個時會做乜...→勁開心咁同fd玩

27, 朋友定係愛人重要...→自己最重要....當然是朋友啦

28, 對你GE情人有咩要求呢...→愛我囉..

29, 你E加想同你個情人講D咩...→都話無落

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→@#$%&*...



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→屎

32, 你最唔仲意食咩...→食物

33, 你最仲意去邊...→去街

34, 仲意睇咩書...→圖書

35, 仲意做D咩...→好多架bo...

36, 你最中意GE明星係邊個...→Britney spears

37, 你最仲意咩季節...→衣家咁g天氣最好..唔凍唔熱

38, 你最中意GE異性朋友係...→xxx...=]

39, 你仲意做D咩...→頂你呀...35條咪問左囉

40, 你最討厭做D咩....→答你d問題



【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→鍾意


42, 學校同你最FD係邊個..→....


43, 係咪日日都係學校到發呆...→唔係


44, 係學校你仲意林D咩...→....


45, 係學校你仲意較D咩...→你講乜呀


46, 最仲意GE老師係...→個個都咁仆街架bo....曾x敏


47, 最唔仲意GE老師係...→...


48, D同學對你好唔好...→好


49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→band 1,lamwoo....


50, 你係學校最於GE事係咩...→好多wo......


51, 係學校最開心GE事係咩....→聽人搞gag


52, 你咩科最叻....→....


53, 係學校邊個對你最好...→多.....



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→頂你...又問...

55, 仲意人地定仲意自己多D....→兩個差唔多

56, MSN多D定ICQ多D...→msn啦

57, 仲意黑定仲意光...→我鍾意黑白

58, 仲意男定仲意女....→ 一樣

59, 對男好d定對女好d...→女仔

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→open d啦,無咩所謂

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→下午,好正

62, 仲意笑定仲意哭...→笑...咁唔開心做乜姐

63, 仲意去百佳定惠康...→百佳

64, 仲意上網定打機...→上網



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→點答你呢條問題

66, 有咩心事..不防同家講下..→我最fd果個同男仔fd過同我

67, 邊一句最傷你心...→"咩姐,有唔係同你講野"

68, 有冇心臟病....→你就有

69, 多時心痛?....→...

70,咩事最心痛呀...→....

71,你e加心跳有冇唔正常...→比你咁問...緊係唔正常...

72,生命重唔重要...→嗯=]

73,你最仲意林d咩....→林野

74,最唔想林d咩....→....



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→口水

76, 聽緊咩歌...→...

77, 對上同邊個sms...→忘記了

78, 同緊邊個msn....→[容]婷婷

79, 邊個係你旁邊...→哇...有人係我隔黎我會好驚架bo...

80, e加你係邊到....→屋企囉

81, E加幾點...→18:07

82, 你e加個個地方有邊個係到...→無..死晒

83, 睇緊咩電視...→彩色電視

84, e加做緊咩...→打緊100問

85, e加個心情好嗎....→比你激到好差

86,你e加肚唔肚餓....→嗯=3=

87,想飲d咩野...→甜野

88,e加想唔想出街...→無所謂

89,e加想邊個人係你身邊...→....

90,e加有冇流鼻血...→有呀..七孔流血添呀.....



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→勁超無聊

92,仲唔仲意呢個100問....→屌你...

93,呢個100問邊個比你....→係網上copy落黎

94,覺呢個100問低唔低b...→你話呢

95,做呢個100問做左幾耐...→15分鍾到啦

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→係

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中一

98,想唔想要原創者ge msn...→no...

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→唔明?

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→開心....全世界既人
 






訪客留言 (返回 synthia22 的日誌)


ley722 於 2008-10-07 09:34 PM 發表:
C0mment來了~
SuP=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝=]""
 
Posted at 2008-10-11 04:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。